دوشنبه ۱۳۹۳/۱۰/۲۹

نبوي فر، مدير اداره آموزش شهرداري قزوين:

برگزاري دوره‌ آموزشي نرم افزارهاي كنترل پروژه در شهرداري قزوين

دوره‌هاي آموزشي نرم افزارهاي مختلف كنترل پروژه براي کارکنان عمراني و فني شهرداري قزوين برگزار شد.


سيد مسعود نبوي فر، مدير آموزش شهرداري قزوين گفت: دوره‌هاي آموزشي نرم افزارهاي مختلف كنترل پروژه براي کارکنان عمراني و فني شهرداري قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي معاونت طرح و برنامه شهرداري قزوين؛ نبوي فر افزود: دوره اول كه با همكاري و مساعدت دفتر امور شهري و شوراها اجرا شد شامل سه جلسه تئوري و عملي كنترل پروژه primavera project planner بود كه با استقبال  خوب مسئولان و كاركنان حوزه‌هاي عمراني و فني روبروشد.
 
نبوي فر بيان کرد: كارگاه بعدي كه در راستاي اجراي تقويم آموزشي شهرداري قزوين مي باشد با عنوان نرم افزار كنترل پروژه MSP بوده و قرار است در سه جلسه تئوري و عملي براي حوزه هاي عمراني و نظارت فني، معاونت عمراني، سازمان عمران و واحد عمراني مناطق برگزار شود.
 
نبوي فر در پايان با تشكر از همكاري حوزه هاي ياد شده شهرداري خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته دوره هاي آموزشي كاملاً تخصصي در دست اجرا بوده كه از آن جمله مي‌توان به مديريت پروژه بر اساس استاندارد PMBOK و برنامه ريزي و كنترل پروژه با primavera-enter و همچنين مديريت ادعا در پروژه هاي ساخت و ساز و اصول claim اشاره کرد.
 

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط