جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۰۱

قزوین من

قزوین من

شهرداری قزوین، در راستای هوشمندسازی شهر و مکانیزه نمودن خدمات و تسهیل دسترسی به آن ها و به منظور ارائه خدمات اجتماعی به صورت متمرکز، هوشمند و غیرحضوری اقدام به ایجاد سامانه ای با عنوان قزوین من کرده است تا از این طریق خدمات مورد نیاز را در اختیار شهروندان قرار دهد.

شهرداری قزوین با هدف ارائه بهتر خدمات و به منظور تجمیع سیستم ها و یکپارچه سازی برنامه های مختلف، ایجاد امکانات مدیریتی و کنترل مانیتورینگ و ردیابی فعالیت ها و راه اندازی سیستم مدیریت API، نسبت به نصب و راه اندازی سیستم نرم افزاری بستر گذرگاه سرویس سازمانی(ESB) اقدام نموده است.

 این سیستم از طریق سیستم مدیریت یکپارچه کاربران با استفاده از قابلیت  احراز هویت یکپارچه ( SSO) ، نیاز کاربر به داشتن نام های کاربری مختلف را مرتفع می نماید و هر شخص فقط با یکبار ثبت نام میتواند از همه خدمات آن استفاده نماید. همچنین با عنایت به اتصال وب اپلیکیشن قزوین من به  پنجره واحد وزارت کشور و درگاه دولت هوشمند، قابلیت استفاده از خدمات بدون ثبت نام در سامانه و ورود از طریق این درگاه ها میسر گردیده است.

وب اپلیکیشن قزوین من در پورتال کارمندی و میز خدمت شهروندی، دارای امکانات متعددی در حوزه های مختلف است و شهروندان با ورود به آن امکان استفاده­ بیش از 40 خدمت متنوع شهروندی و کارمندی را به صورت مستقیم و بدون واسطه خواهند داشت.

 

ثبت شکایات، ثبت نام در کلاس های آموزشی، پرداخت عوارض خودرو، دسترسی به سامانه های 137 و سوت زنی، ثبت قرار ملاقات با مدیران، دانشنامه شهرسازی، سوابق پرداخت نوسازی، استعلام بانک، محاسبه زیربنای ساخت در طبقات، سوابق پرداختی صنفی، استعلام دفترخانه، محاسبه عوارض صدور پروانه، محاسبه تراکم ساختمانی مصوب و مجاز، قطع درختان، شهرنما، جمع آوری حیوانات، دریافت مخازن پسماند، معرفی اماکن تاریخی، نرم افزار جستجوی درگذشتگان و شهدا و راهنمای صوتی سعدالسلطنه و .... از جمله خدمات شهروندی ارائه شده از طریق قزوین من است.

همچنین در حوزه کارمندی، دسترسی به سامانه حضور و غیاب، آموزش منابع انسانی، دریافت فیش حقوقی، گزارش سوابق بیمه تکمیلی، اتوماسیون اداری، احکام کارگزینی و ... نیز از طریق سوپراپلیکیشن قزوین من در دسترس قرار دارد.

تصاویر مرتبط