پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۴

به مناسبت سالروز آغاز امامت امام مهدی (عج)؛

ویژه برنامه مهدویت در قزوین برگزار شد

به مناسبت سالروز آغاز امامت امام مهدی (عج)؛با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی معاون بين الملل مرکز تخصصی مهدویت و استاد مرکز مهدویت قم ،صباغی شهردار قزوین و مدیران و کارکنان شهرداری در حسینیه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛ حجت الاسلام موسوی،معاون بین الملل مرکز تخصصی قم و از اساتید مهدویت قم در این مراسم گفت:همه ی ادیان( مسیحی ، یهودی ، زرتشت ، اهل سنت ...)  به آمدن منجی اعتقاد دارند.

وی اظهار کرد:شیعه معتقد است مهدی موعود منجی بشریت به دنیا آمده و زنده است و خداوند هیچ زمانی زمین را خالی از حجت قرار نمی دهد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی اظهار کرد:همه امامان ما از امیرالمومنین علی (ع) تا یازدهمین امام شیعیان امام حسن عسگری(ع) به شهادت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد:امیرالمومنین علی (ع) در دوران حکومتش  درگیر جنگ با معاویه، خوارج و  ... شد و به دلیل همراهی نکردن یارانش در اوج قدرت مظلوم واقع شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با اشاره به خطبه ۲۷ و ۱۸۱ نهج البلاغه  و همچنین یاران با بصیرت آن حضرت مانند عمار و مالک اشتر به تفسیر بخش هایی از این خطبه ها پرداختند .  

وی در خاتمه خاطرنشان با مقایسه  مردم زمان ما، جوانان و زنان و مردان انقلابی و ولایی و دوستار اهل بیت (ع) با زمان امامان بویژه زمان حکومت امیرالمومنین (ع) خاطر نشان کرد:اگر شما شاهد ریزشهایی در جامعه  هستید ، در مقابل ، رویش های فراوانی از قشر جوانان عزیز  را شاهد هستیم که دارای روحیه انقلابی و ولایی بوده ودر هر زمانی گوش به فرمان ولایت و رهبری از حریم نظام جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی و اهل بیت(ع) دفاع کرده و می کنند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط