دوشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۳۰

شهردار قزوین از سازمان نوسازی و بهسازی بازدید کرد

سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین روز گذشته به همراه هیئت همراه، از سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین؛ در این بازدید حکمت اله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، مهدیه قافله باشی رئيس کميسيون فرهنگي، اجتماعي و هنري شورای اسلامی شهر قزوین، حسین علیجانی سرپرست اداره ارتباطات و اموربين الملل و سایر مسئولان، شهردار قزوین را همراهی کردند.

در این بازدید که در عمارت طوطی قزوین صورت گرفت، شهردار قزوین با مسئولان و کارمندان بخش های مختلف این سازمان آشنا شده و از مشکلات، دغدغه ها، انتقادات و پیشنهادات آن ها مطلع شد.

آرش رشوند آوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین، در این بازدید شهردار قزوین را با مهم ترین پروژه های این سازمان که در حال اجرا و یا برنامه ریزی است، آشنا کرد.

رشوند آوه گفت: سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین از زمان تاسیس خود پروژه های مهم و تاثیرگذاری را در سطح شهر قزوین عملیاتی و راه اندازی کرده است که این مهم نشان دهنده اهمیت این سازمان در شهرداری قزوین است.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین با اشاره به پروژه های مهم این سازمان در حال حاضر عنوان کرد: پروژه سعدالسلطنه و سبزه میدان به عنوان مهم ترین پروژه های سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین محسوب می شود که امیدواریم  با حمایت هر چه بیشتر شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین پروژه های این سازمان با سرعت بیشتری پیگیری شود.

رشوند آوه خاطرنشان کرد: راه اندازی دفاتر تسهیلگری سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین و تحقق مسیر گردشگری قزوین از دیگر برنامه هایی است که در حال حاضر در این سازمان در حال اجراست و امیدواریم تاثیرگذاری مطلوب را در انجام پروژه های شهرداری قزوین داشته باشد.

سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین، در بازدید از سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین، اظهار داشت: به دلیل اهمیت سازمان نوسازی و بهسازی به صورت مستمر و مرتب فعالیت های این سازمان پیگیری و رصد می شود و تمامی تلاش خود را برای اجرای هر چه بهتر برنامه ها و پروژه های این سازمان به کار خواهم گرفت.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه پروژه های سازمان نوسازی و بهسازی مورد حمایت قرار می گیرد، عنوان کرد: دغدغه ها، پیشنهادات و انتقادات مدیران این سازمان همواره برای توسعه شهر قزوین به ویژه در حوزه گردشگری بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل همواره آماده شنیدن این پیشنهادها و دغدغه ها خواهم بود.

حکمت اله داودی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، در ادامه این جلسه اظهار داشت: خوشبختانه سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین یکی از سازمان های فعال و پویای شهرداری قزوین محسوب می شود که برنامه ها و عملکرد آن ها مورد حمایت شورای اسلامی شهر قزوین هم می باشد.

وی با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری در رشد اقتصاد شهر قزوین، افزود: امیدواریم با اجرای هر چه بهتر برنامه ها و پروژه های این سازمان شاهد رونق گردشگری در شهر قزوین باشیم.

مهدیه قافله باشی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و هنری شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه این بازدید با تحسین عملکرد سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین اظهار داشت: مهم ترین ویژگی برنامه ها و پروژه های سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین است است که سلیقه شهری در آن رعایت می شود که این مهم در خور تقدیر و تشکر است و باید ادامه یابد.

وی افزود: البته در برخی از پروژه ها شاهد روند دیر بازده اجرای پروژه ها و برنامه ها هستیم که این مهم در برخی از اوقات به دلیل اهمیت پروژه ها و حساسیت هایی که اجرای این پروژه ها دارند طبیعی به نظر می رسد.

این بازدید که به مدت دو ساعت طول کشید با گزارش کامل شرایط موجود در مجموعه تاریخی سعد السلطنه در قالب عکس، متن و پرده نگار پایان یافت.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط