پنجشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۰۵

رشوندآوه، مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين:

نمايشگاه بين‌المللي گردشگري، فرصت مناسبي براي معرفي پهنه مينودري است

آرش رشوند آوه، مدير عامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين از حضور و فعاليت اين سازمان در يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري و صنابع وابسته تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين؛ آرش رشوند آوه گفت: يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري و صنايع وابسته با هدف معرفي ظرفيت‌هاي گردشگري شهرهاي مختلف و فعاليت نهادهاي اين حوزه به مخاطبان، از تاريخ سوم تا ششم بهمن ماه سال جاري در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي شهر تهران برگزار شده است.

وي افزود: سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين با هدف معرفي هر چه شايسته‌تر قزوين و جذابيت‌هاي گردشگري آن به گردشگران و سرمايه‌گذاران، به ويژه مجموعه تاريخي سعدالسلطنه که در سال‌هاي اخير و بعد مرمت و احياي بخش‌هاي مختلف، اصلي‌ترين مقصد سفر گردشگران به قزوين محسوب مي‌شود در اين نمايشگاه حضور دارد.

رشوند آوه با بيان اين مطلب که فعالان صنعت توريسم در نمايشگاه بين‌المللي تهران حضوري پويا خواهند داشت و اين موضوع، ظرفيت مناسبي را براي معرفي توانمندي‌هاي شهرداري قزوين به عنوان اصلي‌ترين سرمايه‌گذار گردشگري در اين شهر ايجاد مي‌کند مي‌گويد: بايد از چنين فرصت‌هايي بيشترين بهره را برد تا گام‌هاي مؤثري براي دستيابي قزوين به جايگاه شايسته خود در حوزه گردشگري و تبديل آن به مقصد نوين براي مسافران برداشته شود.

لازم به ذکر است؛ سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين با همکاري صندوق احيا و بهره‌برداري از اماکن فرهنگي و تاريخي کشور در يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري و صنايع وابسته، سالن ??A و غرفه شماره ?? شرکت دارد.