سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۲

قدسی پور:

پویش فرشتگان سرزمین میهمان سرای تاریخی سعدالسلطنه شد

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین گفت:به‌ منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب،طرح فرشتگان سرزمین من با همکاری فعالان عفاف و حجاب در سرای تاریخی سعدالسلطنه برگزار می شود.

 به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین؛سیدصادق قدسی پور اظهار کرد:با توجه به لزوم رعایت عفاف و حجاب در اماکن عمومی که از قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود، هر یک از سازمان ها و دستگاه های اجرایی باید به سهم خود در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب سهیم باشند.


وی عنوان کرد:در این راستا سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین به پویش مردمی فرشتگان سرزمین من پیوسته و زمینه فعالیت اعضای گروه مذکور در مجموعه تاریخی سعدالسلطنه رافراهم آورده است.


مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین با بیان اینکه پویش فرشتگان سرزمین من به دنبال ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بین زنان و دختران است، تصریح کرد: فعالان حوزه عفاف و حجاب به این منظور با استقرار در مجموعه تاریخی سعدالسلطنه با اهدای هدایایی با محتوای حجاب به کودکان و دختران نوجوان و برخی ملزومات حجاب به زنان و دختران جوان برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گام برمی دارند.


قدسی پور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شرایط فعلی جامعه نیاز به انجام کارهای فرهنگی و ترغیب زنان و دختران به رعایت این امر دارد، امید است با اجرای امور فرهنگی مانند پویش فرشتگان سرزمین من بتوان گام موثری در راستای ترویج این فرهنگ برداشت.


انتهای پیام/

تصاویر مرتبط