سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۱/۱۱

غياثوند، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين:

جشنواره نوروزي قزوين مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است

برگزاري جشنواره نوروزي در مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه قزوين از سوي شهرداري قزوين کار ارزشمند و فاخري است.

 

حسين غياثوند، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: برگزاري جشنواره نوروزي در مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه قزوين از سوي شهرداري قزوين کار ارزشمند و فاخري است.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ حسين غياثوند در جريان بازديد از جشنواره نوروزي در مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه قزوين با بيان اينکه جشنواره نوروزي در سعدالسلطنه قزوين مورد استقبال شهروندان قزويني و گردشگران قرار گرفته است، افزود: استقبال زياد و افزايش رضايت شهروندان از برگزاري اين جشنواره نشان مي‌دهد که اين جشنواره از نظر کيفي و کمي مورد قبول است.
وي گفت: معرفي صنايع دستي، اقدامات آموزشي و فرهنگي به خصوص در غرفه‌هاي آتشنشاني و ترافيک و معرفي آثار استاد محمدي مجسمه ساز از شاخص‌ترين برنامه‌هاي اين جشنواره بود.
غياثوند افزود: برگزاري اين جشنواره نسبت به سال‌هاي گذشته از کيفيت بهتري برخوردار است.
عضو شوراي اسلامي شهر قزوين بيان کرد: حذف فروش بليط در اين جشنواره يکي ديگر از ارائه خدمت به شهروندان بود که رضايت شهروندان جلب شده بود.
وي گفت: پيشنهاد مي‌شود در جشنواره سال‌هاي آينده نمايشگاهي مخصوص معرفي مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه قزوين از گذشته تا امروز برگزار شود تا مسافران داخلي و خارجي بتوانند بيشتر با اين مجموعه ارزشمند آشنا شوند.
غياثوند افزود: شوراي شهر قزوين در اجراي تمام طرح هاي شهرداري قزوين که خدمتي به شهروندان است حمايت خواهد کرد و در برگزاري اين جشنواره شوراي شهر همراهي خوبي با شهرداري قزوين داشته است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط