دوشنبه ۱۳۹۳/۱۱/۲۰

شهردار و رييس شوراي شهر قزوين بيانيه اي صادر کردند؛

مردم از بنيان هاي مرصوص نظام جمهوري اسلامي حفاظت كنند

شهردار و رييس شوراي اسلامي شهر قزوين در بيانيه اي مشترك به مناسبت 22 بهمن از مردم شهيدپرور قزوين خواست از بنيان هاي مرصوص نظام جمهوري اسلامي حفاظت كرده و دشمنان را در رسيدن به اهداف پليدشان ناكام بگذارند.

 

شهردار و رييس شوراي اسلامي شهر قزوين در بيانيه اي مشترك از مردم شهيدپرور قزوين خواست از بنيان هاي مرصوص نظام جمهوري اسلامي حفاظت كرده و دشمنان را در رسيدن به اهداف پليدشان ناكام بگذارند.
 
شهردار و رييس شوراي اسلامي قزوين بيانيه‌اي مشترك به مناسبت دهه فجر صادر كردند.
 
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ در متن اين بيانيه كه از سوي عباس ظاهري رييس شوراي اسلامي شهر و مسعود نصرتي شهردار قزوين صادر شده، آمده است؛انقلاب اسلامي در حالي سي و ششمين سال از حيات خود را پشت سر مي گذارد كه پيروزمندانه و سرافرازانه و با الهام از تعاليم نوراني اسلام و مكتب شهادت و ايثار در چنان جايگاه رفيعي از پيشرفت و اقتدار ملي قرار گرفته كه باعث بهت و حيرت جهانيان گرديده است.
در اين بيانيه آمده است؛ بي شك دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي مرهون رهنمودهاي پيامبر گونه معمار كبير انقلاب اسلامي امام خميني (ره) است و در اين عصر و برهه حساس تاريخي که با هجمه اسلام ستيزي ابرقدرتهاي منفور جهان روبرو هستيم، با تدابير حکيمانه رهبري عظيم الشأن حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي (مدظله العالي) همچون نامه اي که معظم له خطاب به جوانان اروپايي و امريکاي شمالي نگاشتند شاهد صدور برکات اسلام و انقلاب به سراسر جهان مي باشيم تا برگ زرين ديگري برتاريخ نظام اسلامي افزوده گردد.
در ادامه آمده است؛ و در اين ميان مجاهدت و جانفشاني و حضور ملت غيور و با کرامت ايران اسلامي در همه حوادث تاريخي و لحظات سرنوشت ساز اين مرز و بوم چشمگير و مثال زدني مي‌باشد.
در اين بيانيه آمده است؛ شوراي اسلامي شهر و شهرداري قزوين ضمن تبريك فرا رسيدن سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي به ملت شريف ايران به ويژه مردم شهيد پرور و با بصيرت قزوين اعلام مي‌دارد، امروز همه كسانيكه دل در گرو انقلاب دارند بايد با پيروي از رهنمودهاي نوراني و حكيمانه مقام معظم رهبري (دامت برکاته ) از بنيان هاي مرصوص نظام جمهوري اسلامي حفاظت و صيانت کنند و دشمنان ديرينه انقلاب اسلامي را در رسيدن به اهداف پليدشان ناكام بگذارند.
فلذا از همه دلسوزان ايران اسلامي دعوت مي كنيم تا با حضور گسترده و مقتدرانه در راهپيمايي روز 22 بهمن وفاداري و دلبستگي خود به نظام اسلامي و شكوه ولايت مداري را به منصه ظهور برسانند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط