پنجشنبه ۱۳۹۷/۰۳/۳۱

رشوندآوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین:

آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی عکس احیا برگزار شد

رشوندآوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین از برگزاری آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی عکس بناهای تاریخی ایران (احیا) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین؛ آرش رشوندآوه گفت: این مراسم روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه سال جاری در محل همایش‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار شد.

وی افزود: اولین جشنواره ملی عکس احیا با هدف معرفی بهتر ارزش‌های فرهنگی و تاریخی کشور برگزار و ۵ هزار و ۸۰۰ عکس از هزار و ۴۰۰ عکاس از بناهای کمتر شناخته شده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

رشوندآوه اظهار کرد: در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی عکس احیا، از عکاسان برگزیده در بخش‌های تک عکس، عکس‌های تلفن همراه، عکس‌های قدیمی، عکس‌های تطبیقی و تصاویر سری تقدیر به عمل آمد که در این بین، اثر علیرضا رحمانی، عکاس قزوینی در بخش تک عکس حائز رتبه شد.

لازم به ذکر است؛ سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین به عنوان یکی از حامیان مادی و معنوی اولین جشنواره ملی عکس احیا در مراسم اختتامیه حضور داشت و به نمایندگی از شهرداری قزوین، از مدیرعامل این سازمان تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ این جشنواره با حضور علی اصغر مونسان، معاون ریاست جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و حجت الاسلام مازنی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

تصاویر مرتبط