سه‌شنبه ۱۳۹۷/۰۳/۰۱

رشوند آوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین:

مرحله اول پروژه ساماندهی و بازآفرینی سبزه میدان با اعتبار ٣٠میلیارد ریال اجرایی خواهد شد

آرش رشوند آوه، مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین نیز در این جلسه گفت: مرحله اول این پروژه با اعتبار 30میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ رشوندآوه در جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان قزوین که با حضور موسوی فرماندار شهرستان قزوین، صفری شهردار قزوین و سایر مسوولان شهری و استانی ذیربط برگزار شد، با تاکید بر جذب رضایت شهروندان در اجرای این پروژه بیان کرد: تاکنون برای اجرای این پروژه جلسات متعدد کارشناسی برگزار شده است.

وی افزود: اجرای این پروژه در 4 فاز تعریف شده است و مرحله اول آن 3هزار مترمربع ضلع شمال محدوده سبزه میدان است.

این مسئول با اشاره به پروژه طرح ساماندهی و بازآفرینی امامزاده حسین(ع) بیان کرد: در اجرای این طرح 230 پلاک مسکونی و 130 واحد تجاری باید تملک شود و تاکنون تملک کمتر از 100واحد مسکونی باقی مانده است.

وی اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی 22درصد از تعهدات، اداره کل اوقاف 19درصد از تعهدات و شهرداری قزوین 63درصد از تعهدات تملک اجرای طرح ساماندهی و بازآفرینی امامزاده حسین(ع) خود را عمل کرده است.

رشونده آوه بیان کرد: تاکنون 18میلیارد تومان اعتبار برای مرحله تملک طرح ساماندهی و بازآفرینی امامزاده حسین(ع) هزینه شده است.

سيد مهدي مجابي، مشاور راهبردي طرح ساماندهی و بازآفرینی سبزه میدان با محوریت دولت خانه صفوی گفت: در اجرای طرح های بازآفرینی در شهر قزوین باید به ارزش های فرهنگی و تاریخی شهر قزوین توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: طرح ساماندهی و بازآفرینی سبزه میدان با محوریت دولت خانه صفوی از پروژه های بنیادی شهر قزوین است.

وهاب میزانی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در اجرای این طرح باید به موضوع ساماندهی ویژه حمل و نقل و مدیریت ترافیک توجه ویژه شود.

پایان پیام

 

 

تصاویر مرتبط