پنجشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۲۹

بازديد معاون رئيس‌جمهور از غرفه شهرداري قزوين در نهمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري

دکتر سلطاني فر معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور از غرفه سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين در نهمين نمايشگاه بين المللي گردشگري و صنايع وابسته که در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران در حال برگزاري است، بازديد کرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين؛  اين نمايشگاه با رويکرد سرمايه‌گذاري و گردشگري در حال برگزاري است که سازمان نوسازي و بهسازي به نمايندگي از شهرداري قزوين با هدف معرفي ظرفيت‌هاي شهر قزوين به ويژه کاروانسراي سعدالسلطنه در اين نمايشگاه شرکت کرده است.

بر اساس اين گزارش؛ اين نمايشگاه از 27 تا 30 بهمن‌ماه سال جاري در حال برگزاري است که سالن‌هاي اين نمايشگاه به آژانس‌هاي مسافرتي – هواپيمايي، تورها، سازمان‌هاي ميراث فرهنگي کشور، غرفه صنايع دستي، سازمان‌هاي وابسته به شهرداري‌ها اختصاص دارد.

در اين گزارش آمده است؛  اين سازمان در اين نمايشگاه به منظور معرفي فرصت‌هاي سرمايه گذاري استان، معرفي ظرفيت‌هاي گردشگري، ثبت نام تورهاي يک روز و نيم روز قزوين گردي، معرفي مقاصد گردشگري، معرفي بزرگترين کاروانسراي درون شهري ايران به صورت ويژه، جذب گردشگر و سرمايه گذار، معرفي رويدادهاي پيشين و آينده شهر قزوين به خصوص وقايع واقع شده در مجموعه کاروانسراي سعدالسلطنه چون نمايشگاه‌ها و جاده ابريشم، روز قزوين، نمايشگاه کودک و...حضور يافته است.

پايان پيام

تصاویر مرتبط