سه‌شنبه ۱۳۹۴/۱۱/۲۷

رشوندآوه، مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين خبر داد؛

حضور سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين در نهمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري

آرش رشوندآوه، مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين از حضور اين سازمان در نهمين نمايشگاه بين المللي گردشگري و صنايع وابسته که در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران در حال برگزاري است، خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين؛ رشوندآوه افزود:  اين نمايشگاه با رويکرد سرمايه‌گذاري و گردشگري در حال برگزاري است که سازمان نوسازي و بهسازي به نمايندگي از شهرداري قزوين با هدف معرفي ظرفيت‌هاي شهر قزوين به ويژه کاروانسراي سعدالسلطنه در اين نمايشگاه شرکت کرده است.

وي بيان کرد: اين نمايشگاه از 27 تا 30 بهمن‌ماه سال جاري در حال برگزاري است که سالن‌هاي اين نمايشگاه به آژانس‌هاي مسافرتي – هواپيمايي، تورها، سازمان‌هاي ميراث فرهنگي کشور، غرفه صنايع دستي، سازمان‌هاي وابسته به شهرداري‌ها اختصاص دارد.

مديرعامل سازمان نوسازي و بهسازي شهر قزوين گفت: اين سازمان در اين نمايشگاه به منظور معرفي فرصت‌هاي سرمايه گذاري استان، معرفي ظرفيت‌هاي گردشگري، ثبت نام تورهاي يک روز و نيم روز قزوين گردي، معرفي مقاصد گردشگري، معرفي بزرگترين کاروانسراي درون شهري ايران به صورت ويژه، جذب گردشگر و سرمايه گذار، معرفي رويدادهاي پيشين و آينده شهر قزوين به خصوص وقايع واقع شده در مجموعه کاروانسراي سعدالسلطنه چون نمايشگاه‌ها و جاده ابريشم، روز قزوين، نمايشگاه کودک و...حضور يافته است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط