پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۱

در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت:

تصویب کلیات پروژه بازآفرینی سبزه‌میدان

پروژه بازآفرینی محدوده سبزه‌میدان به عنوان بخشی از دولتخانه صفوی در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین مطرح شد و کلیات آن به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهر قزوین، آرش رشوندآوه، مدیرعامل این سازمان گفت: با شروع به کار دوره ششم شورای اسلامی شهر قزوین، اعضای این نهاد مردمی، موضوع بررسی طرح بازآفرینی سبزه‌میدان را مطرح کردند. پیرو این امر و به دعوت کمیسیون عمران و امور زیربنایی شهر، طرح مذکور در پنج جلسه این کمیسیون مطرح شد.

وی افزود: چهار جلسه در محل شورای اسلامی شهر برگزار شد که در آنها اعضای کمیسیون عمران و امور زیربنایی شهر، معاونین معماری و شهرسازی و حمل ونقل و ترافیک شهرداری، مشاور معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر و مشاور راهبردی پروژه بازآفرینی سبزه‌میدان حضور داشتند و به بحث و گفتگو در خصوص کلیات و جزئیات این طرح پرداختند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه یکی از جلسات کمیسیون عمران و امور زیربنایی شهر در محل دفتر فنی سازمان نوسازی و بهسازی برگزار شد، گفت: در این جلسه فنی، جزئیات کامل طراحی شامل معماری، کفسازی، فضای سبز، ترافیک و... مورد بررسی قرار گرفت تا نمایندگان مردم به صورت کامل از روند طراحی و ابعاد مختلف آن مطلع شوند.

وی ادامه داد: طی این جلسات فنی، طرح مذکور با هماهنگی مشاور راهبردی و اخذ نظرات اعضای کمیسیون عمران و مشاور شورای اسلامی شهر، تدقیق شد.

رشوند آوه تصریح کرد: پس از جلسات تخصصی در کمیسیون عمران، پروژه بازآفرینی سبزه‌میدان به عنوان بخشی از دولتخانه صفوی، در صحن علنی شورای اسلامی شهر و با حضور اکثریت اعضای این نهاد مطرح شد و با نظر موافق تمام حاضرین، کلیات آن به تصویب رسید.

پایان پیام

تصاویر مرتبط