چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۱/۰۵

محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي مطرح کرد؛

دستيابي به توسعه گردشگري با برگزاري جشنواره نوروزي

برگزاري جشنواره نوروزي موجب توسعه گردشگري در قزوين خواهد شد.

 

داود محمدي، نماينده مردم قزوين، آبيک و البرز در مجلس شوراي اسلامي گفت: برگزاري جشنواره نوروزي موجب توسعه گردشگري در قزوين خواهد شد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ محمدي در آئين گشايش ششمين جشنواره نوروزي قزوين در مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه با اشاره به واگذاري غرفه‌هاي مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه به بخش خصوصي افزود: در سال جاري با واگذاري اين مجموعه به بخش خصوصي و سرمابه گذاري اين بخش در ابعاد مختلف مي توان شاهد رونق اين محموعه تاريخي بود.
وي بهره مندي از سرمايه بخش خصوصي در رونق هرچه بيشتر اين مجموعه را مثبت ارزيابي و اظهار کرد: اين حرکت مي تواند در جذب گردشگر و درآمدزايي براي شهرداري بسيار مؤثر باشد تا شهرداري با استفاده از اين درآمد در راستاي ارائه خدمات هرچه بيشتر به مردم اقدام کند.
نماينده مردم قزوين، آبيک و البرز در مجلس شوراي اسلامي با اعلام حمايت همه جانبه از مجموعه مديريت شهري قزوين افزود: تاکنون گام هاي مؤثري در راستاي توسعه گردشگري، اشاعه مسائل فرهنگي و عمران و آباداني قزوين از سوي مديريت شهري قزوين برداشته شده است و نمايندگان قزوين نيز تمام تلاش خود را در راستاي حمايت از اين اقدامات به کار بسته اند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط