چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۱/۰۵

نصرتي، شهردار قزوين:

اقدامات مجموعه روابط عمومي شهرداري قزوين در سال 93 قابل تقدير است

رئيس اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين به همراه مديران و کارشناسان روابط عمومي در اولين روز کاري سال 94 با شهردار قزوين ديدار و گفتگو کردند.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: روابط عمومي‌ها نقش مهمي در توسعه شهر و افزايش مشارکت شهروندان براي آباداني شهر دارند.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي در اين ديدار با تشکر از زحمات کارکنان اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين افزود: با همراهي و انسجام روابط عمومي‌‌ها مي‌توان کارهاي بزرگ و ارزشمند براي توسعه شهر انجام داد.
وي گفت: با اتحاد و همدلي مي‌توان گامهاي مثبتي براي تحقق اهداف مديريت شهري برداشت و در اين راستا روابط عمومي ها نقش مهمي دارند.
اين مقام مسوول بيان کرد: در سال گذشته اقدامات مجموعه روابط عمومي شهرداري قزوين قابل تقدير است و اميدواريم امسال هم مانند سال گذشته اين اقدامات ادامه داشته باشد و موفقيت هاي بيشتري در کارنامه خود به ثبت برساند.
نصرتي افزود: در سال جديد اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين بايد چارت اداري خود را با شرح وظايف جديد تکميل کند و اين يکي از مهم ترين اقدامات اين مجموعه در سال جديد باشد.
شهردار قزوين گفت: سال  93سالي پر از فراز و نشيب براي مديريت شهري بود و در اين شرايط سخت اقتصادي شهرداري قزوين توانست اجراي پروژه‌هاي کلان، شاخص و زيرساختي را در برنامه کاري خود قرار دهد.
وي گفت: روابط عمومي مي‌تواند با برنامه ريزي دقيق و مدون قبل از توليد مشکل، همه جوانب را پيش بيني کند تا پاسخگوي مخاطبان خود باشد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط