شنبه ۱۴۰۴/۰۹/۳۰

ارزیابی‌های آماری مرکز 137 نشان می‌دهد؛

تلفن، ابزار ارتباطی محبوب شهروندان برای ثبت درخواست

بنابر ارزیابی‌های مرکز 137 شهروندان قزوینی برای ثبت درخواست به تماس تلفنی اقبال بیشتری دارند.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر137؛ داده‌های مرکز از بازه زمانی فروردین ماه تا 24 آذرماه سال جاری نشان می‌دهد21 هزار و 158 درخواست از طریق تماس تلفنی شهروندان ثبت شده‌است.

اما همین آمار نشان می‌دهد  شهروندان از  ابزار دیگر ارتباطی  هم  برای  ثبت  خواسته خود استفاده کرده‌اند و در این بین 602 پیام از طریق درگاه شهرداری  و اپلیکیشن 137 ثبت شده‌است.

بنابراین ابزار ارتباطی مجازی(درگاه و اپلیکیشن) سهم حدود 3 درصدی را برای انتقال درخواست داشته‌ و همچنان تلفن ابزار ارتباطی محبوب  شهروندان برای انتقال  مطالبات محسوب می‌شود.

یادآور می‌شود؛ مرکز 137 به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان برای امور شهری است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط