در مهرماه سال جاری انجام شد؛
ثبت و پیگیری 117 مراجعه مردمی در ناحیه شهید بابایی منطقه دو شهرداری قزوین
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین، از ثبت و پیگیری ۱۱۷ مراجعه مردمی به ناحیه شهید بابایی در مهرماه امسال خبر داد و گفت: این مراجعات در راستای رسیدگی سریع به درخواستها و مطالبات شهروندان بهصورت مستمر رصد و پیگیری شده است.
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، عصارزاده در تشریح عملکرد ناحیه شهید بابایی در مهرماه اظهار کرد: بر اساس آمارهای ثبتشده در سامانه نرمافزاری شهرداری، ۱۱۷ مراجعه مردمی در این بازه زمانی ثبت شده که از این تعداد، 40 مورد مراجعه حضوری، 26 مورد تماس تلفنی، 35 مورد از طریق سامانه ۱۳۷ و مابقی بهصورت مکاتبهای بوده است.
وی افزود: علاوه بر رسیدگی به درخواستهای مستقیم شهروندان، در این مدت 22 مورد از معضلات شهری مرتبط با سایر دستگاهها و سازمانها نیز توسط مدیریت ناحیه شهید بابایی پیگیری شده است تا مشکلات به شکل هماهنگتری برطرف شود.
عصارزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت پیگیری مستمر درخواستهای مردمی گفت: رسیدگی به مطالبات شهروندان نهتنها یکی از وظایف اصلی مدیریت شهری است، بلکه سنگبنای اعتماد و تعامل سازنده بین مردم و شهرداری محسوب میشود و هر میزان که پاسخگویی و ارتباط ما با مردم شفافتر و سریعتر باشد، مشارکت شهروندان در نگهداشت شهر نیز افزایش مییابد.
وی افزود: در شهرداری منطقه دو قزوین تلاش کردهایم تا با استفاده از سامانههای هوشمند و بازدیدهای میدانی منظم، فرآیند دریافت و پیگیری درخواستها را کوتاهتر و مؤثرتر کنیم تا شهروندان نتیجه پیگیریهای خود را در کوتاهترین زمان ممکن مشاهده کنند.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین در پایان تأکید کرد: رضایت شهروندان هدف نهایی ما در تمام برنامههای شهری است و معتقدیم شهری زیبا، منظم و پویا زمانی تحقق مییابد که مردم خود را در تصمیمها و اقدامات شهری سهیم بدانند.
پایان پیام.