۲۸ معضل خدماتی و عمرانی منطقه دو با همکاری سازمانها برطرف شد
عصارزاده مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: بر اساس آمار ثبتشده در شهریور ماه امسال، ۲۸ مورد از مشکلات و معضلات شهری منطقه دو با همکاری و تعامل سازمانها و دستگاههای مختلف مورد پیگیری قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ عصارزاده با اشاره به رویکرد این منطقه در حل سریع مشکلات شهری اظهار کرد: شهرداری منطقه دو در شهریور ماه تمرکز ویژهای بر رفع موانع و بهبود خدمات شهری در سه ناحیه شهیدبابایی، شهیدبهشتی و اندیشه داشته و تلاش کرده است با جلب همکاری سازمانهای تخصصی شهرداری و سایر دستگاههای مرتبط، روند خدماترسانی به شهروندان را تسریع کند.
وی افزود: بیشترین موضوعات پیگیریشده در این بازه زمانی به خدماترسانی شهری، مسائل عمرانی و موضوعات مرتبط با مدیریت پسماند اختصاص داشته است.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین ادامه داد: برای حل این مشکلات، تعامل نزدیکی با سازمانهای مختلف از جمله سازمان عمران، سازمان مدیریت پسماند، سازمان فرهنگی و ورزشی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، سازمان حملونقل و ترافیک و همچنین دیگر ادارات خدماترسان برقرار شد.
عصارزاده تأکید کرد: هدف اصلی از این پیگیریها، ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، بهبود زیرساختهای شهری و ایجاد محیطی ایمنتر و زیباتر برای ساکنان منطقه دو است.
وی خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه شهرداری منطقه دو این است که از طریق ارتباط مداوم با شهروندان و پیگیری دغدغههای آنان از مسیرهای مختلف، زمینه افزایش رضایتمندی و اعتماد عمومی را فراهم کند.
پایان پیام.