دوشنبه ۱۴۰۴/۰۷/۰۸

ارتباط پررنگ شهروندان با شهرداری؛ ثبت و پیگیری 108 مراجعه مردمی در ناحیه شهیدبابایی

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اعلام کرد: در شهریور ماه امسال، 108 مورد مراجعه و درخواست مردمی در ناحیه شهری شهیدبابایی منطقه دو ثبت و پیگیری شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ عصارزاده با تأکید بر اهمیت ارتباط مستقیم با شهروندان گفت: تعامل سازنده، شنیدن پیشنهادها و انتقادها و پاسخگویی سریع به مطالبات مردمی از مهم‌ترین اولویت‌های این منطقه است.

وی افزود: برای سهولت دسترسی، چهار مسیر ارتباطی شامل مراجعه حضوری، مکاتبه‌ای، تلفنی و سامانه ۱۳۷ در نظر گرفته شده تا شهروندان بتوانند بدون محدودیت دغدغه‌ها و درخواست‌های خود را مطرح کنند.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین ادامه داد: از مجموع مراجعات اردیبهشت‌ماه، 31 مورد حضوری، 23 مورد مکاتبه‌ای، 12 مورد تلفنی و 42 مورد از طریق سامانه ۱۳۷ ثبت شده است که نشان می‌دهد شهروندان بیشترین تمایل را به استفاده از سامانه ۱۳۷ داشته‌اند.

عصارزاده در پایان اظهار کرد: تلاش مجموعه شهرداری منطقه دو این است که درخواست‌های مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و پیگیری شود تا رضایت عمومی شهروندان افزایش یابد.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط