دوشنبه ۱۳۸۹/۱۲/۲۳

مديرعامل سازمان اتوبوسراني قزوين خبر داد:

كرايه اتوبوسها تا پايان فروردين افزايش نمي يابد

محمدحسين ايرانخواه مديرعامل سازمان اتوبوسراني قزوين از عدم افزايش کرايه اتوبوس درون‌شهري تا پايان فروردين ماه سال 90 خبر داد .

 

ولايت- محمدحسين ايرانخواه، مديرعامل سازمان اتوبوسراني قزوين از عدم افزايش کرايه اتوبوس درون‌شهري تا پايان فروردين ماه سال 90 خبر داد و تصريح کرد: اين اقدام به منظور رفاه حال شهروندان و افزايش تمايل آنان به استفاده از اتوبوس درون‌شهري صورت مي‌پذيرد.
ايرانخواه از ارسال لايحه‌اي از سوي دولت به مجلس شوراي اسلامي براي تعلق گرفتن يارانه‌ي حمل‌ونقل درو‌ن‌شهري به مردم خبرداد و گفت: براساس اين لايحه نرخ مسافرت‌هاي درون‌شهري واقعي مي‌شود و يارانه‌ي حمل‌و نقل مانند يارانه‌ي نان ماهانه به حساب خانوارها ريخته مي‌شود.
وي ادامه داد: بعد از تصويب اين لايحه در مجلس شوراي اسلامي کليات آن از سوي رئيس‌جمهور تاييد مي‌شود و بعد هيات وزيران آيين‌نامه‌ي اجرايي آن را به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد کرد که اين اقدام بعد از فروردين ماه سال 90 صورت مي‌پذيرد ولي تا قبل از آن کرايه اتوبوس‌ها افزايش نخواهد داشت.
مديرعامل سازمان اتوبوسراني قزوين سپس از عدم افزايش دستگاه‌هاي جديد اتوبوس در سيستم ناوگان اتوبوسراني تا پايان فروردين‌ماه سال 90 خبر داد و گفت: اين عدم افزايش به خاطر تعيين تکليف لايحه‌ي مذکور خواهد بود و بعد از آن به طور حتم دستگاه‌هايي به ناوگان افزوده مي‌شود و به تبع آن خطوط نيز گسترش مي‌يابد.
ايرانخواه همچنين از تعويض سيستم‌هاي کارت‌خوان الکترونيکي در سال 90 صحبت کرد و گفت: با توجه به اينکه سيستم‌هاي موجود در مواقعي با مشکل مواجه مي‌شوند در برنامه‌ي خود گنجانده‌ايم که اين سيستم را تغيير بدهيم و در کنار اين به سيستم بانکي متصل نماييم.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط