رسیدگی به 46 معضل شهری؛ شهرداری منطقه دو قزوین در تعامل با سازمانها
بهرامی مدیر منطقه دو شهرداری قزوین، از پیگیری 46 مورد معضلات شهری از سازمان های و ادارات وابسته به شهرداری قزوین در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ سلیمان بهرامی با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرداری منطقه دو قزوین در ماه گذشته تمرکز ویژهای بر حل مشکلات محلههای تحت پوشش خود داشت و برای این منظور با سازمانهایی همچون عمران، مدیریت پسماند، فضای سبز، ترافیک و فرهنگی ورزشی تعامل گستردهای برقرار کرد.
بهرامی با اشاره به اهمیت همکاریهای میانبخشی در مدیریت شهری اظهار داشت: تعامل با سازمانها و ادارات مرتبط تأثیر قابل توجهی در رفع مشکلات شهروندان داشته است و در همین راستا با پیگیریهای انجام شده، بسیاری از مشکلات منطقه دو شهرداری قزوین شناسایی و اقدامات لازم برای رفع آنها آغاز شده است.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین، بیشترین موارد پیگیریشده را مرتبط با موضوعات خدماترسانی، عمران و پسماند دانست و خاطرنشان کرد: این مشکلات اغلب تأثیر مستقیمی بر زندگی روزمره شهروندان دارند و در سطح هر سه ناحیه منطقه دو شهرداری قزوین صورت گرفته است.
وی در ادامه به نقش سازمانهای مختلف در حل این مشکلات اشاره کرد و گفت: در اردیبهشت ماه امسال، ارتباطات گستردهای با سازمانهایی از جمله سازمان عمران، سازمان مدیریت پسماندها، سازمان فرهنگی و ورزشی، سازمان فضای سبز، سازمان ترافیک و دیگر نهادهای مرتبط برقرار شد تا روند رسیدگی به معضلات شهری تسریع گردد.
بهرامی اظهار داشت: پیگیری مستمر مشکلات منطقه دو شهرداری قزوین، یکی از اولویتهای اصلی مدیریت شهری محسوب میشود و ثبت و بررسی 46 مورد مشکل، تنها بخشی از اقدامات انجام شده در ماه گذشته است و تلاش خواهیم کرد تا با ادامه همکاریهای بینسازمانی، روند حل معضلات شهری را بهبود بخشیم.
پایان پیام.