شنبه ۱۳۹۸/۰۱/۲۴

اسفندیاری؛

در سال گذشته به 62 هزار درخواست رایانه ای کارکنان شهرداری قزوین توسط کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسخ داده شد

محسن اسفندياري، رییس سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري قزوين، گفت: به طور متوسط در سال گذشته روزانه 170 درخواست نرم افزاری، سخت افزاری و شبکه ای کارکنان شهرداری قزوین توسط کارشناسان سازمان فاوا پاسخ داده شده است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري قزوين؛ اسفندیاری گفت: بیشترین درخواست‌های نرم افزاری کارکنان، در خصوص اتوماسیون مالی (رایورز) و اداری، رفع ایراد در به روز رسانی پرتال شهرداری قزوین و حوزه های تابعه، سیستم جامع شهرسازی و نرم افزار 137 بوده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: 14 هزار مورد مربوط به رفع اشکال نرم افزاری و سخت افزاری، یک هزار و 208 مورد ارتقاء نرم افزاری، 817 مورد سرویس و نگهداری پیشگیرانه (PM) و 175 مورد ارتقاء سخت افزاری در جهت افزایش طول عمر سیستم های کامپیوتری شهرداری قزوین انجام شده است.
رییس سازمان فاوای شهرداری قزوین در ادامه اظهار داشت: در حوزه شبکه و زیرساخت ارتباطی، اغلب درخواست‌های کارکنان در خصوص قطعی شبکه و اینترنت، تعریف کاربران جدید در شبکه داخلی شهرداری قزوین، اختصاص سیم کارت های داخلی به کارکنان بوده که در کوتاهترین زمان ممکن پوشش داده شد.
اسفندیاری در پایان خاطرنشان کرد: در راستای کاهش عبور و مرور و صرفه جویی در مصرف انرژی اغلب این درخواست به صورت غیر حضوری و از راه دور مرتفع شده اند.
پايان پيام.

تصاویر مرتبط