دوشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۱۰

دومین نشست همایش «خانواده موفق» با موضوع سبک زندگی اسلامی برگزار شد

دومین نشست از همایش «خانواده موفق» با موضوع سبک زندگی اسلامی با موضوع شناخت زوایای روحی مردان به منظور تقویت بنیان‌های خانواده و ارتقای سطح مهارت های زندگی بانوان در سالن اجتماعات سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین؛حجت الاسلام دهنوی،مشاور خانواده در این همایش گفت: نهادینه شدن فرهنگ سبک زندگی اسلامی در سطح جامعه منجر تقویت بنیان‌ خانواده ها  و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

حجت الاسلام حسین دهنوی در این نشست به اهمیت شناخت زوایای روحی مرد تاکید کرد و افزود: عدم شناخت زوایای روحی همسران از یکدیگر موجب تشنج در زندگی می شود.

وی اظهار کرد: اگر مردی به زن خود جمله «دوستت دارم» را نمی گوید به این معنا نیست که او را دوست ندارد،مردان فکر می کنند با کار کردن و تلاش برای کسب مال حلال دائم در حال مخابره پیام عشق هستند .

شناخت زوجین از یکدیگر مهمترین عامل هنر عشق ورزیدن و تفاهم در خانواده است، همسران بدون شناخت روحیات یکدیگر،محیطی متشنج را برای رشد فرزندان خود فراهم می کنند که نتیجه ای جز تربیت فرزندان با مشکلات و آسیب های روحی و روانی نخواهد داشت.

حجت الاسلام دهنوی در این همایش به ارائه راهکارهای مفید برای شیرین شدن زندگی زوجین و شناخت بهتر زوایای روحی مردان پرداخت.

گفتنی است،در این همایش کارشناس پلیس مبارزه با مواد مخدر در خصوص راهکارهای پیشگیری از اعتیاد و علل اعتیاد نوجوانان و جوانان مطالبی را ارائه کرد. همچنین نمایشگاهی در خصوص آشنایی با انواع مواد مخدر و راههای پیشگیری از اعتیاد حاشیه این همایش برپا شده بود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط