سه‌شنبه ۱۳۹۱/۰۳/۳۰

بهزادپور، مديرمنطقه دو شهرداري قزوين خبرداد:

پاسخگويي به 265در خواست مردمي در ارديبهشت ماه در منطقه 2 شهرداري قزوين

مديرمنطقه دو شهرداري قزوين از پاسخگويي 265تماس مردمي از طريق سامانه137در ارديبهشت ماه سال جاري خبرداد.

 

حسين بهزاد پور مدير منطقه دو شهرداري قزوين گفت: در ارديبهشت ماه سال جاري از طريق سامانه 137 تعداد 265 تماس با اين منطقه برقرار شده كه از اين تعداد 136 مورد مربوط به درخواست شهروندان جهت آسفالت، مرمت و لكه گيري كوچه ها، خيابان ها و محله ها بوده است.
بهزاد پور افزود: بعد از مورد ياد شده، بيش ترين تماس ها از سوي شهروندان در مورد جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز مي باشد كه اين مساله مشكلات فراواني را براي شهرداري به وجود آورده است.
بهزادپوردر ادامه اظهار كرد: براي تسهيل در حل مسايل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق سامانه 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسايل و مشكلات همشهريان در كوتاه ترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه و دريافت پاسخ عملي آن در كم تر از 48 ساعت مي باشد.
بهزاد پور در ادامه خطاب به شهروندان، تقاضا كرد: در زمان تماس با سامانه 137پس از اعلام آدرس دقيق، دقت لازم را در خصوص بيان مشكلات و مسايل مطروحه داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف نمايد.
 اين مقام مسوول در خاتمه با اشاره به تعداد زياد درخواست هاي مردمي، آنها را در دو بخش؛ مشكلات معابر و محلات برشمرد و با بيان اين که اين موارد بايد در قالب طرح حل و فصل گردد و انجام آن در مدت زمان كوتاه ميسر نمي شود، تصريح کرد: اجراي اين گونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است، لذا بعضي از درخواست ها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد.
 پايان پيام

 

تصاویر مرتبط