چهارشنبه ۱۳۹۱/۰۲/۱۳

ظاهري، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين:

قزوين شهري مستعد براي استفاده از پتانسيل نخبگان است

مديران استان اعم از دولتي و غير دولتي داراي ظرفيت بالايي فکري و اجرايي هستند که بايد با تعامل و همکاري با آنها از اين ظرفيت استفده شود.

 

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: قزوين شهري مستعد براي استفاده از ظرفيت و پتانسيل نخبگان است.
عباس ظاهري در آيين افتتاح و کلنگ زني پروژه هاي مهم شهري قزوين که ظهر امروز با حضور معاون عمراني استاندار، دادستان استان، روساي دادگستري استان و شهرستان، مدير کل بازسي، معاون سيماي استان و نمايندگان رسانه ها و ديگر مديران استاني و شهري در تالار جديد شهرداري برگزارشد، افزود: مديران استان اعم از دولتي و غير دولتي داراي ظرفيت بالايي فکري و اجرايي هستند که بايد با تعامل و همکاري با آنها از اين ظرفيت استفده شود.
ظاهري افزود: اگر مديري بخواهد در هر جايگاهي به خصوص مديريت شهري موفق باشد بايد کارهايي را که براي مردم انجام مي دهد در راه رضاي خدا باشد.
وي ادامه داد: ارتباط پويا با مردم و رسانه ها ، جلب مشارکت آنان و توزيع عادلانه خدمات در سطح شهر مي تواند با بالارفتن کرامت انساني شهروندان موثر است.
وي در پايان با تقدير از فعاليت چشمگير مديران و کارکنان شهرداري و همراهي اعضاي شوراي شهر در اجراي پروژه هاي شهري از دو عضو فقيد شوراي اسلامي شهر قزوين(سياهکالي مرادي) و عضو شوراي اسلامي شهرستان قزيوين( حبيب اله باقزي) ياد کرد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط