یکشنبه ۱۳۹۱/۰۲/۱۰

بهزادپور، مديرمنطقه دو شهرداري قزوين خبرداد :

پاسخگويي منطقه 2شهرداري قزوين به 157 پيام مردمي

مديرشهرداري منطقه 2 قزوين از پاسخگويي سامانه137 منطقه 2 شهرداري به 157تماس در فروردين 91 خبرداد

 

 
حسين بهزاد پور، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين  گفت: در فروردين 91 با سامانه137 منطقه 2 شهرداري 157 تماس گرفته شده كه 73مورد آن مربوط به درخواست شهروندان جهت آسفالت ،مرمت و لكه گيري كوچه ها و خيابانها و محله بوده است.
بهزاد پور افزود: بعداز مسئله آسفالت ، مرمت و لكه گيري بيشترين تماس از طرف شهروندان مربوط به سد معبر مصالح ساختماني مي باشد كه مشكلات فراواني را در رفت و آمد شهروندان بوجود آورده است .
بهزادپوردر ادامه گفت : براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137 تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.
بهزاد پور در پايان گفت : از همشهريان عزيز درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف نمايد.
در پايان قابل ذكر است تعداد زيادي از درخواستها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايستي حل و فصل گردد.
كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست .و براي اين گونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايستي انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است، بنابراين بعضي از درخواست ها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد . سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات  در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط