دوشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۱

با بازدید سرپرست سامانه 137 از ناحیه مینودر؛

اقدامات ناحیه مینودر در رسیدگی به درخواست‌های شهروندان ارزیابی شد

سرپرست سامانه 137 برای ارزیابی کيفيت درخواست‌های انجام شده شهروندان و شناسایی مشکلات محدوده ناحیه مینودر از این ناحیه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری شهرداری قزوین؛ مهدی کوزه‌گرها، سرپرست سامانه 137 به همراه علی دوستی نسب، سرپرست هماهنگی امور نواحی، از اقدامات حیدر قزلباش، مسئول ناحیه مینودر در زمینه درخواست های 137 شهروندان، بازدید کردند.

در این بازدید که از محدوده میدان‌های دوم و سوم کوثر، خیابان های انصار الحسین، هفت تیر و آيت الله رفیعی صورت گرفت، اقدامات انجام شده از نظر فنی درخصوص درخواست‌های سامانه 137 مورد سنجش قرار گرفت.

کوزه‌گرها در این بازدید گفت: باوجود آنکه واحدهای نواحی شهری از کمبود نیروی انسانی و امکانات رنج می‌برند؛ اما این مسائل نباید منجر به کاهش بازدید‌های میدانی و شناسایی نقاط دارای مشکل و... باشد.

این مدیر شهری،در ادامه نقش کارشناسان نواحی در زمینه کسب رضايتمندی شهروندان را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: کارشناسان نواحی باید با شهروندان ارتباط بیشتری داشته باشند و گوش شنوای مشکلات‌شان باشند و در جهت درست آن ها را راهنمایی کنند؛ البته در کنار آن، در خصوص درخواست‌های شهروندان که از طریق سامانه 137 به کارشناسان منتقل می‌شود، لازم است در کوتاه‌ترین زمان  با تعامل و همکاری با واحد های ذی ربط شهرداری و ساير دستگاه های خدمت رسان و نظارت بر کار پيمانکاران درخواست های شهروندان را رسیدگی کنند.

 سرپرست سامانه 137  تاکید کرد: نباید منتظر باشيم که مردم برای انجام درخواست هايشان با سامانه 137 تماس گيرند و نواحی بايد با بازديد های منظم و دوره ای مشکلات و کاستی ها را در سطح ناحيه شناسایی کرده و نسبت به انجام در اسرع وقت اقدام کنند.

تصاویر مرتبط