محمدحسيني، سرپرست پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين خبر داد؛
پاسخگويي شفاف به مسافران نوروزي در پايانههاي مسافربري قزوين
سازمان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين با اتخاذ تدابير لازم آماده پاسخگويي صريح و شفاف به شهروندان قزويني و مسافران نوروزي 94 است.
علي محمدحسيني، سرپرست سازمان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين گفت: سازمان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين با اتخاذ تدابير لازم آماده پاسخگويي صريح و شفاف به شهروندان قزويني و مسافران نوروزي 94 است.
به گزارش روابط عمومي سازمان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين؛ محمدحسيني افزود: مسافران نوروزي در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبودي، ميتوانند با مراجعه به مديريت داخلي ترمينال شکايت خود را ارائه دهند و همچنين با شماره تلفن 33551225 و شماره پيامک 30006044551225 با مسئولان پايانهها مشکلات خود را در ميان بگذارند.
وي بيان کرد: همه تلاش کساني که در پايانهها انجام وظيفه ميکنند اين است که شرايط مناسبي را براي شهروندان مسافر فراهم کنند تا هيچ نگراني براي سفر نداشته باشند.
اين مسوول گفت: اين سازمان با در نظر گرفتن تدابير لازم آماده پاسخگويي صريح و شفاف به مراجعان در راستاي طرح استقبال از بهار 94 است تا مسافران نوروزي با کمترين مشکل مواجه شوند.
سرپرست سازمان پايانههاي مسافربري شهرداري قزوين تصريح کرد: هماهنگي و برنامهريزيهاي لازم در اين سازمان به منظور ارتقاي سطح اطلاعات و آموزش مسئولان فروش بليت و ارائه اطلاعات لازم و درست درباره چگونگي تهيه بليت سفر شده است.
پايان پيام