جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۳

۱۵۵ تن آسفالت در معابر منطقه سه مصرف شد

پوریوسفی مدیر منطقه سه شهرداری قزوین گفت: با توجه به عملکرد یک ساله معاونت خدمات شهری منطقه سه بیش از ۱۵۵ تن آسفالت جهت لکه گیری معابر این منطقه استفاده شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین؛ علی پوریوسفی اظهار کرد: با توجه به عملکرد معاونت خدمات شهری منطقه سه در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۵۵ تن آسفالت در معابر این منطقه به مصرف رسیده که بیشترین میزان آسفالت مصرفی نسبت به سایر مناطق شهرداری قزوین بوده است.

وی بیان کرد: براساس آمارها بیش از یک هزار و ۴۰۰ مورد لکه گیری آسفالت توسط عوامل اجرایی خدمات شهری صورت گرفته است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین ادامه داد: در مدت مذکور ۴۰۴ تن نخاله از ۲۲۵ نقطه از منطقه سه جمع‌آوری شده که در راستای رعایت بهداشت در محلات و زیبایی چهره شهر صورت گرفته است.

پوریوسفی عنوان کرد: در این مدت ۵۳۰ مورد اخطاریه کتبی مبنی بر رفع سد معبر ساختمانی و همچنین ۱۴۵ مورد در زمینه سد معبر اصناف صادر شده است.

وی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۲۰ مورد از معضلات و مشکلات مربوط به سایر سازمان‌ها و ادارات، شناسایی و مورد پیگیری قرار گرفت.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین از ۳۵۶مورد جلوگیری از ساخت و ساز بدون پروانه ساختمانی خبر داد و گفت: در مدت یک ساله ۱۴۰۲ بیش از یک هزار و ۳۸۲ مورد اخطاریه کتبی جهت تعطیلی کار صادر شد.

پوریوسفی تصریح کرد: در این مدت ۱۵۳ مورد از متخلفین ساختمانی جهت بررسی بیشتر به واحد شهرسازی و کمیسیون ماده صد معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط