Skip to Content

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۶

دردومین ماه بهار

چهار هزار بار زنگ سامانه 137 به صدا در آمد

اردیبهشت ماه سالجاری؛ تلفن‌های مرکز فوریت‌های اجرایی شهر 4 هزار و 405 بار به صدا درآمد.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر137؛  بنابر بررسی‌های آماری در اردیبهشت ماه سال جاری 4 هزار و 405 بار تلفن‌های مرکز به صدا درآمده که در این بین 2 هزار و 340 درخواست شهروندان قابلیت ثبت داشته‌است.

آنگونه که داده‌های آماری نشان می‌دهد، بیشترین درخواست مربوط به مرمت، نشست و ترمیم ترانشه آسفالت حاصل از حفاری‌های انشعابات آب،برق،گاز ومخابرات بوده‌است.

این درحالی است که درخواست‌های برطرف کردن سدمعبر دستفروشان و خودروهای دوره‌گرد، سدمعبر مغازه داران، نظافت معابر به ترتیب در رتبه‎های بعدی قرار دارند که شهروندان در تماس با مرکز 137 خواستار پیگیری و رسیدگی شده‌‍اند.

براساس این آمار،همچنین تخلفات ساختمانی،هرس شاخه‌ها و درختان خشکیده،جمع‌آوری سگ‌های بی‌صاحب،سدمعبر مصالح ساختمانی در معابر عمومی،لایروبی جوی وشکستگی لوله آب فضای سبز در رتبه‌های بعدی  خواسته‌های شهروندان قرار دارد.

البته بررسی‌های آماری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیانگر آن است که تعداد تماس‌ها حدود 8 درصد کاهش داشته‌است.

یادآور می‌شود؛ مرکز فوریت‌های اجرایی شهر به صورت شبانه روزی(24 ساعته) پاسخگوی تماس‌های شهروندان است.

پایان پیام

تصاویر مرتبط

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو