Skip to Content

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۶

فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین :

مدیریت ترافیک و توسعه حمل و نقل عمومی از سیاستهای مهم شورای ششم است

فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت:مدیریت ترافیک و توسعه حمل و نقل عمومی از سیاستهای مهم شورای ششم است

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ علی فرمانی در آیین بهره برداری از فاز سوم نسیم شمال و ۱۴۰ دستگاه تاکسی و مینی بوس جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی شهری قزوین اظهار کرد: در همین راستا با وحدت و همدلی و نشستهای تعاملی شاهد بهره برداری از کمربندی پیامبر اعظم (ص)_ آیت اله باریک بین (ره) در سال گدشته بودیم و در حال حاضر نیز با تکمیل فاز سوم کمربندی نسیم شمال خدمت خوب و مطلوبی به شهروندان ارایه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس_نسیم شمال _اقبالیه نیز در دستور کار شورا و مدیریت شهری قرار گرفت و فروردین ماه امسال، کلنگ این پروژه به زمین زده شده و امیدواریم طی دوسال به بهره برداری برسد.

فرمانی خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه مسیر خدمتگزاری در پارلمان محلی بتوانیم با مشورت و همفکری با نخبگان،متخصصان و سلایق مختلف در مدیریت شهری، اتفاقات خوبی را برای شهر قزوین رقم بزنیم.

وی از همراهی و همدلی تمامی مسؤلین از جمله استانداری، اداره کل میراث فرهنگی، شرکت گاز و دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل راه وشهرسازی در اجرای پروژه فاز سوم کمربندی نسیم شمال قدردانی کرد و گفت: هر کجا با همدلی و وحدت کارها انجام شده موفق بوده ایم.

وی تاکید کرد: سرلوحه امور در شورای اسلامی شهر قزوین، استفاده از نظرات نخبگان و مشورت با افراد متخصص است و امیدواریم بتوانیم در مدت باقیمانده از عمر شورای ششم بتوانیم از ظرفیت نخبگانی بیشتر استفاده کنیم.

فرمانی در پایان تصریح کرد: در یکسال باقیمانده عمر شورای ششم تلاش خواهیم کرد تا با همدلی و همراهی مدیریت شهری قزوین، طبق سیاستهای بودجه ۱۴۰۳ در بخشهای مختلف برنامه ریزی های مناسبی را داشته باشیم و در جهت توسعه شهر گام های بلندتری را برداریم.

 

انتهای پیام

تصاویر مرتبط

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو