Skip to Content

شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۹

اولین بازدید مشترک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

اولین بازدید مشترک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین از ساختمان‌های در حال ساخت و ساز که از اهمیت بالایی برخوردارند صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ این بازدید در راستای هماهنگی‌های لازم  و کنترل ساخت و سازها و جلوگیری از تخلفات ساختمانی در سطح شهر قزوین صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش؛ با توجه به اهمیت کیفیت ساخت و سازها و پیگیری تخلفات ساختمانی به خصوص ساختمان‌های با اهمیت، بازدیدهای مشترک بین دستگاه‌های متولی باعث اتخاذ تصمیمات تاثیرگذار و عملیاتی جهت پیشگیری از تخلفات ساختمانی خواهد شد.

این بازدید که توسط کارشناسان خبره دستگاه‌های متولی صورت می‌گیرد باعث خواهد شد تخلفات ساختمانی با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس و کارشناسان اداره نظارت بر ساخت و ساز معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین در این بازدید حضور دارند. گفتنی است؛ بر اساس تصمیمات اتخاذ شده بازدید مشترک از ساخت و سازهای پر اهمیت در سطح شهر توسط دستگاه‌های متولی به طور جدی ادامه خواهد داشت تا منجر به کاهش مشکلات تخلفات ساخت و ساز در سطح شهر شود.

تصاویر مرتبط

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو