Skip to Content

شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۵

موسوی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین:

زمینه‌های همکاری مشترک شهرداری قزوین و شرکت خدمات اداری شهر مورد بررسی قرار گرفت

موسوی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری نشست بررسی زمینه‌های همکاری و مشارکت شهرداری قزوین و شرکت خدمات اداری شهر در راستای بهره‌مندی مجموعه مدیریت شهری قزوین از ظرفیت‌ها و تجربیات شرکت خدمات اداری شهر با پشتوانه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ در جریان برگزاری نشست بررسی زمینه‌های همکاری و مشارکت شهرداری قزوین و شرکت خدمات اداری شهر با حضور شهاب‌الدین صابونچی، مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر، محسن اسفندیاری، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهران سعیدی، مدیر سرمایه انسانی، رئیس اداره ارزش‌یابی و توانمندسازی کارکنان و کارشناس مطالعات و پژوهش شهرداری قزوین، زمینه‌های بهره‌مندی مجموعه مدیریت شهری قزوین از ظرفیت‌ها و تجربیات شرکت خدمات اداری شهر موردبررسی قرار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این معاونت همواره پالایش سرمایه انسانی شاغل در شهرداری قزوین همگام با ارتقاء کیفیت نیروها در بحث کانون ارزیابی، آموزش، ارزش‌یابی، مدیریت دانش، ارزیابی سازمان، جبران خدمت و... بوده است، در این راستا با توجه به فضاها و نیازهای مجموعه مدیریت شهری قزوین به استفاده از تجربیات و ظرفیت‌های بالفعل موجود در شهرداری تهران، امیدواریم تا با برقراری زمینه مشارکت و همکاری متقابل با شرکت خدمات اداری شهر، بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد هم‌افزایی مؤثر در توسعه همکاری‌های مشترک دو مجموعه باشیم.

موسوی در ادامه با اشاره به اهمیت تجربیات موفق، بازخوردها و خروجی‌های مثبت شرکت خدمات اداری شهر افزود: اقدامات این شرکت در راستای بهبود فرآیندهای در حال اجرای سرمایه انسانی به‌ویژه مقوله مختصات، بهبود فرآیندها، ابزارها و ساختار طرح کانون ارزیابی قابل‌قبول بوده و در این مسیر معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین در تلاش است تا با بهره‌مندی از تجربیات موفق این شرکت، نسبت به بومی‌سازی و تبیین دستاوردهای آن در مجموعه مدیریت شهری قزوین اقدام کند.

در ادامه شهاب‌الدین صابونچی، مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر با اشاره به سابقه قریب به 30 ساله این شرکت در فعالیت‌های مربوط به سرمایه انسانی تأکید کرد: فعالیت‌های چند سال اخیر ما در زمینه‌هایی همچون کانون ارزیابی، آموزش، ارزش‌یابی، تهیه ساختار سازمانی و... متمرکز بوده است، از‌این‌رو با توجه به ظرفیت حقوقی اساس‌نامه شرکت، این مجموعه با بهره‌مندی از توان بالای متخصصین خود در حوزه‌های مختلف شهری همواره آمادگی لازم برای همکاری با شهرداری کلان‌شهرها در چارچوب قوانین شوراهای اسلامی شهر و شهرداری‌ها را دارد.

گفتنی است، در پایان این نشست مقرر گردید، جلسات تخصصی در خصوص مسائل مرتبط با موضوع سرمایه انسانی با لحاظ موضوعات قانونی و حقوقی با حضور مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین و شرکت خدمات اداری شهر برگزار گردد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو