Skip to Content

4/24/2024

قزوین به زودی به شبکه جهانی شهرهای دوستدار سالمند می‌پیوندد

با توجه به در پیش رو بودن افزایش جمعیت سالمندان در کشور و لزوم آماده سازی زیرساخت های مورد نیاز جهت تامین رفاه سالمندان ، شهرداری قزوین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین طرح شهر دوستدار سالمند را اجرا می‌نماید.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ طی جلسه‌اي مشترک فی مابین و تعامل صورت گرفته بین دو حوزه، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین به عنوان دبیرخانه شهر دوستدار سالمند انتخاب گردیده و با عضویت در شبکه جهانی و مشارکت در آن در جهت بهبود وضعیت سالمندان در فضاهای شهری فعالیت می‌نمايد. 

در این گزارش آمده است؛ شهر قزوین به عنوان سومین شهر پیشتاز در کشور پس از تهران و اصفهان است که  تحقق شهر دوستدار سالمند را در دستور کار خود قرار داده تا تبدیل به شهری شود که در آن سالمندی سالم و فعال محقق گردیده و تمامی افراد فارغ از سطح توانایی شان بتوانند در امنیت و استقلال کامل در جامعه حضور فعال داشته باشند.

بنا براین گزارش؛ این پروژه در چهار فاز "مشارکت و درک"،"برنامه ریزی استراتژیک"، "اقدام و اجرا" و "ارزشیابی و پایش پیشرفت" اجرا خواهد شد.

related images

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو