Skip to Content

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۴

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین:

دوره آموزشی قوانین اداری و استخدامی در شهرداری قزوین برگزار شد

سعیدی، مدیر سرمایه انسانی شهرداری قزوین از برگزاری دوره آموزشی با موضوع «قوانین اداری و استخدامی» ویژه کارشناسان سرمایه انسانی و کارگزینی شهرداری قزوین در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ مهران سعیدی با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با موضوع «قوانین اداری و استخدامی» در مدت‌زمان 32 ساعت و درمجموع با مشارکت 17 شرکت‌کننده توسط امور آموزش و توانمندسازی کارکنان اداره ارزشیابی و توانمندسازی کارکنان مدیریت سرمایه انسانی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره را دانش‌افزایی و آشنایی کارکنان با انواع استخدام و ضوابط و مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها عنوان کرد.

سعیدی افزود: این کارگاه آموزشی با ارائه سرفصل‌هایی نظیر ارتقاء، فوق‌العاده، احکام کارگزینی و پرسنلی، مأموریت، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های سازمانی برگزار شد.

سعیدی تصریح کرد: این کلاس آموزشی به‌صورت حضوری‌کارگاهی برگزار شده است و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه آموزشی می‌شوند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو