Skip to Content

پورتلت‌های تو در تو پورتلت‌های تو در تو

شنبه ۱۳۹۷/۱۲/۰۴

قاسمی:

پنج جشنواره برای استقبال از بهار و افزایش نشاط اجتماعی برگزار می شود

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در آیین افتتاحیه جشنواره کافو های زیبا گفت: ۵ جشنواره برای استقبال از بهار و افزایش نشاط اجتماعی در قزوین برگزار می شود

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ قاسمی افزود: سال ۹۷ به دلیل برگزاری جشنواره تخم مرغ های رنگی، متفاوت از سال های گذشته بود و سیاست بر این شد تا به این موضوع بیشتر اهمیت دهیم.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ بودجه سازمان زیباسازی با افزایش حدود ۶۰ تا ۷۰ درصدی روبرو بود و در سال ۹۸ نیز بودجه به میزان ۵۶ درصد افزایش یافت، عنوان کرد: این سازمان با اجرای پروژه های مختلف و استفاده از ظرفیت هنرمندان توانست بودجه خود را به ۶ میلیارد تومان افزایش دهد تا اقدامات شایسته و درخور شهروندان و به منظور زیباسازی شهر انجام دهد.

این مسوول ضمن تقدیر از انجمن هنرهای تجسمی برای همراهی با سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: در اسفند ماه سال جاری، ۵ جشنواره برگزار می شود و نتایج مطلوب آن همچون جشنواره های گذشته موجب زیبایی چهره شهر خواهد شد.

قاسمی تصریح کرد: اکنون جشنواره های کافو های زیبا با 15 اثر آغاز می شود و پس از اتمام تمامی جشنواره ها، مراسم اختتامیه ای با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در ابتدای سال ۹۸ برگزار می شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو