Skip to Content

پورتلت‌های تو در تو پورتلت‌های تو در تو

یکشنبه ۱۳۹۷/۰۷/۲۲

میزانی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین:

طرح دوچرخه اشتراکی با 50 دستگاه دوچرخه در جاده سلامت در حال اجراست

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: بخش خصوصی که در اجرای طرح دوچرخه اشتراکی با شهرداری مشارکت کرده است با 15 دستگاه دوچرخه این طرح را آغاز کرد و در مدت کمتر از یک ماه به دلیل استقبال گسترده شهروندان با 50 دستگاه دوچرخه اشتراکی به فعالیت خود ادامه می دهد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، وهاب میزانی افزود: یکی از طرح هایی که در راستای افزایش فرهنگ استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری در مجموعه مدیریت شهری با جدیت پیگیری می شود، طرح دوچرخه اشتراکی است.

وی عنوان کرد:  طرح دوچرخه اشتراکی با الگویی که در برخی از شهرهای کشور برای تمام معابر سطح شهر اجرا می شود خیلی موفق نبوده و با توجه به هزینه هایی که دارد از نظر اقتصادی با صرفه نیست.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: اجرای این طرح در مکان های محدود مانند اقدامی که در ابتدای جاده سلامت انجام شده است می تواند نتایج مطلوبی به همراه داشته باشد اما برای تمام معابر شهر به صرفه نیست.

میزانی گفت: به این منظور سعی کردیم زیرساخت های لازم برای استفاده از دوچرخه در ترددهای درون شهری را در سطح شهر فراهم کنیم تا شهروندان با دوچرخه های شخصی در معابر سطح شهر تردد کنند.

وی با اشاره به احداث مسیرهای دوچرخه در بیشتر معابر سطح شهر بیان کرد: بر اساس طرح جامع ترافیک شهر قزوین تمام خیابان های اصلی شهر به مسیر دوچرخه مجهز می شود و تمام مسیرهای دوچرخه بهم متصل می شود تا علاقمندان به استفاده از این وسیله نقلیه پاک بتوانند در ترددهای درون شهری خود از دوچرخه استفاده کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: احداث مسیرهای دوچرخه از شمال شهر با جاده سلامت آغاز شده  و به ترتیب در تمام معابر سطح شهر مسیر دوچرخه احداث می شود که در برخی از مسیرها برای افزایش ایمنی تردد دوچرخه سواران از جداکننده استفاده کردیم.

میزانی یادآور شد: پیمانکار طرح دوچرخه اشتراکی که در ابتدای جاده سلامت فعال است با 15 دستگاه دوچرخه کار خود را شروع کرد که پس از گذشت مدت زمان کمتر از یک ماه به دلیل استقبال گسترده شهروندان از این طرح در جاده سلامت،  تعداد دوچرخه ها را به 50دستگاه افزایش داد.

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو