Skip to Content

پورتلت‌های تو در تو پورتلت‌های تو در تو

چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۹

جانی:

معابر حادثه خیز قزوین به ملزومات ترافیکی مدرن مجهز است

 به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ مجتبی جانی بیان داشت: عملیات نصب کاشن تانک ترافیکی در معبرهای دارای بیشینه خطر بروز حوادث رانندگی و بر اساس اولویت تعیین شده انجام شده است. 

جانی در ادامه تصریح کرد: کاشن تانک های ترافیکی به منظور اطلاع رسانی و هشدار خطر در نزدیکی تقاطع ها و مسیرهایی که رانندگان نیاز به تغییر مسیر دارند نصب شده است؛ همچنین نوار شبرنگ تعبیه شده بر سطح کاشن تانک نور را به خوبی منعکس کرده، به طوری که در طول شب مانند علائم راهنمایی و رانندگی به راحتی قابل مشاهده بوده و ایمنی بیش تر را برای رانندگان فراهم خواهد نمود.

 مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در خاتمه گفت: در اکثر نقاط حادثه خیز سطح شهر و نواحی منفصل شهری قزوین نصب کاشن تانک که یکی از تجهیزات مدرن حوزه ایمنی ترافیک است و بیشترین بازدارندگی را نسبت به دیگر تجهیزات در جناغی و محل تفکیک مسیرها ایجاد می کند انجام شده است. 

تصاویر مرتبط

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو