Skip to Content

پورتلت‌های تو در تو پورتلت‌های تو در تو

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۶

اعلایی استاندار قزوین:

به پشتوانه ملت با بصیرت ایران، امروز نظام جمهوری اسلامی با اقتدار می تواند در برابر بدخواهان بایستد

اعلایی استاندار قزوین گفت: به پشتوانه ملت با بصیرت ایران، امروز نظام جمهوری اسلامی با اقتدار می تواند در برابر بدخواهان بایستد و بزرگی ملت ایران را فریاد بزند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ محمد اعلایی درآئین کلنگ زنی پروژه تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس_نسیم شمال_اقبالیه افزود: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون بصیرت، درایت و صبر ملت ایران است.

وی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با انجام یکی از بزرگترین عملیات نظامی دنیا نشان داد با اقتدار در برابر دشمنان و بدخواهان ملت ایران ایستاده است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در تاریخ ایران شاهد بودیم که سران کشورهای قدرتمند بدون اجازه شاه در کشور ما جلسه می گذاشتند و برای مردم تصمیم می گرفتند اما امروز فهمانده ایم کسی حق تجاوز به حریم ایران عزیزمان را ندارد.

وی در ادامه ضمن تشکر از نیروهای مسلح و دست اندرکاران امنیت کشور، گفت: بامداد امروز یکی از بزرگترین وقایع نظامی دنیا توسط نظام جمهوری اسلامی ایران رقم خورد، ولی هم اکنون در کمال آرامش به دنبال رشد و توسعه شهر هستیم و تمامی امور به حالت طبیعی در حال انجام است که این مهم بزرگی و اقتدار ملت ایران را می رساند.

اعلایی همچنین ضمن قدردانی از ملت صبور و با بصیرت ایران،گفت: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند، امیدواریم با احداث این تقاطع ها شاهد کاهش بار ترافیکی شهر قزوین و ایجاد آسایش و آرامش مردم این منطقه باشیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: همه موظفیم خدمت رسانی را سرلوحه کارمان قرار دهیم و امیدواریم پروژه هایی که امروز کلنگ زنی می شود و همچنین کارهایی که در سال جاری به سرانجام می رسد، بتواند نشانه خوبی از عزم مسئولین برای سپاس گذاری از این مردم همیشه در صحنه باشد.

 

انتهای پیام/

 

تصاویر مرتبط

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو