کارگاه آموزشی روانشناسی مدیریت برخورد با مشتری در شهرداری قزوین برگزار شد
کارگاه آموزشی روانشناسی برخورد با مشتری و مدیریت شکایات مشتریان با شرکت 120 نفر از کارکنان اداره هماهنگی امور اجرائیات، حراست و روابطعمومی شهرداری قزوین برگزار شد.
کارگاه آموزشی روانشناسی برخورد با مشتری و مدیریت شکایات مشتریان با شرکت 120 نفر از کارکنان اداره هماهنگی امور اجرائیات، حراست و روابطعمومی شهرداری قزوین برگزار شد.
کیومرث فدائیفر، سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین از بررسی 297پرونده املاک توسط واحد نقشهبرداری این منطقه خبر داد.
محمد صادق مظفری، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین، در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان ، از انجام هماهنگی برای توزیع رایگان نهال بین دانش آموزان و مشارکت آنان در مراسم جشن...
محمدابراهیم عصارزاده سرپرست منطقه سه شهرداری قزوین با سرهنگ محسن شیخ حسنی فرمانده جدید سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان قزوین دیدار و گفتگو کردند.
سعید رحمانی مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخ به 3127 مورد تماس شهروندان در 9 ماهه گذشته سال جاری و ارجاع آن به منطقه یک شهرداری قزوین خبر داد.
محمدوفایی رادمدیرهماهنگی و نظارت بر سازمان های خدمات شهری شهرداری قزوین، گفت: جلسه گروه تخصصی عمران کمیته اجرایی و نظارتی ستاد نوروز با حضور نمایندگان کلیه حوزههای عمرانی و خدماتی صبح امروز در...
محمد صادق مظفری ، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبزشهرداری قزوین گفت: در راستای توسعه فضای سبز و ایجاد چشم انداز زیبا، یک هکتار از اراضی ضلع جنوب تقاطع غیر همسطح یادگار امام(ره) تحت پوشش فضای سبز...
سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، گفت: پروژه ایجاد و ایمن سازی گذر عرضی عابرپیاده در محدوده کانون معلولین توانا به اتمام رسید.
مجتبی منتظری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از آتشسوزی یک دستگاه خودروی نیسان وانت دقایقی پیش در ابتدای اتوبان قزوین_رشت خبر داد.