دریافت و رسیدگی به ۵۰۹مورد گزارش مردمی رسیده به سامانه۱۳۷در سال گذشته
سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در سال گذشته مجموعا ۵۰۹ مورد گزارش مردمی به سامانه ۱۳۷رسیده که همه آنها مورد رسیدگی قرار گرفته است.
سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در سال گذشته مجموعا ۵۰۹ مورد گزارش مردمی به سامانه ۱۳۷رسیده که همه آنها مورد رسیدگی قرار گرفته است.
سرپرست سامانه 137 گفت و گوی شفاف با شهروندان،کوتاه کردن زمان رسیدگی به درخواستها، تعامل بیشتر با دستگاههای خدمات رسان دولتی مرتبط با مدیریت شهری را از برنامههای سامانه در سال 1401 اعلام کرد.
علیرضا منجم سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در آستانه هفته سلامت گفت: با هدف حمایت از بیماران اوتیسم المان مینودر قزوین به رنگ آبی درآمد.
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: پروژه عمرانی احداث ساختمان اجرائیات منطقه دو شهرداری قزوین تا به امروز 70 درصد رشد فیزیکی داشته است.