پاسخگویی سریع به درخواست‌های شهروندان در ناحیه شهید بهشتی؛ ثبت ۶۰ مورد مراجعه در شهریورماه

در ادامه رویکرد شهرداری قزوین برای تقویت ارتباط دوسویه با شهروندان، طی شهریورماه امسال ۶۰ مورد مراجعه مردمی در ناحیه شهری شهید بهشتی منطقه دو شهرداری قزوین از مسیرهای مختلف حضوری و غیرحضوری ثبت و...

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

رصد و پیگیری مستمر درخواست‌های مردمی؛ ثبت ۸۴ پیام در سامانه ۱۳۷ منطقه دو شهرداری قزوین در شهریورماه

عصار زاده مدیر منطقه دو شهرداری قزوین از ثبت و پیگیری ۸۴ پیام مردمی در سامانه ۱۳۷ طی شهریورماه امسال خبر داد و گفت: این سامانه به‌عنوان پل ارتباطی مؤثر میان شهروندان و مدیریت شهری، نقش مهمی در...

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

تأکید بر حفظ هویت فرهنگی محله و حمایت از بخش خصوصی با ارائه بسته‌های تشویقی

قاسمی مدیر منطقه ۴ شهرداری قزوین از اجرای طرح نوسازی و توسعه در محله هادی‌آباد با هدف ارتقای زیرساخت‌ها، افزایش سرانه فضاهای عمومی و بهبود کیفیت زندگی ساکنان خبر داد. وی همچنین از ارائه بسته‌های...

۱۴۰۴/۰۷/۱۶