اطلاعات مزایده فروش 11 قطعه زمین
اطلاعات مزایده فروش 11 قطعه زمین
لینک مشاهده و دریافت اسناد:به شماره 1516/ص/ 1402/10 مورخ 12/01/1402
/https://eauc.setadiran.ir/eauc/welcome.action?gateway=setad/
برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت میباشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل دریافت فایل اسناد، ارائه تصویر پرداخت تضمین شرکت در مزایده، ارسال پیشنهاد قیمت، انصراف از شرکت در مزایده، بازگشایی فایل پاکات، اعلام به برنده، پذیرش برنده بودن، پرداخت تعرفه سامانه، ثبت اطلاعات پرداختهای نقدی در بستر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت امکان پذیر میباشد.
تاریخ نمایش در سایت تدارکات الکترونیکی دولت از ساعت 12:30 مورخ 17/02/1402 تا ساعت14 مورخ 07/03/1402
مهلت دریافت اسناد تا ساعت 19مورخ 27/02/1402
مهلت بارگذاری پاکات "الف" و "ب" در سامانه و ارائه پاکت "الف" به دبیر خانه مرکز شهرداری قزوین از ساعت 12:30صبح مورخ 17/02/1402 تا ساعت 14 مورخ 07/03/1402
ساعت و تاریخ بازگشایی مزایده: ساعت 9 صبح مورخ 08/03/1402
شماره مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت 1002005084000001
توجه: برای شرکت در مزایده میبایست در سامانه مذکور ثبت نام صورت پذیرد. جهت راهنمایی با شماره 41934-021 تماس حاصل نمایید.