جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

5/7/2024

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین خبر داد:

تخریب دیوار خطر ساز مدرسه انوشیروان

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: با استناد به مقررات و تبصره ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها تخریب دیوار خطر ساز مدرسه انوشیروان در جهت ایمن‌سازی و زیبایی سیما و منظر شهری در خیابان منتظری انجام شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ سید مهدی حاجی سید رضی اظهار کرد: تخریب بافت‌های فرسوده غیر ایمن سطح منطقه از سال گذشته  شروع شده و ادامه‌ دارد. و با استناد به مقررات و تبصره ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها تخریب دیوار خطر ساز مدرسه انوشیروان در جهت ایمن‌سازی و زیبایی شهری انجام شد.

وی اجرای این طرح را با اطلاع قبلی مالکان دانست و گفت: طبق برنامه زمان بندی شده پلاکاردهای لازم نصب و ۱۰روز فرصت جهت ایمن‌سازی مکان در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 3 بنای فرسوده و دیوار خطر ساز، تخریب ۱۰۰ درصدی شده‌اند، خاطرنشان کرد: مابقی بناها که تعداد آن‌ها نیز قابل توجه است در همین مسیر قرار می‌گیرند.

سید رضی وجود تعداد زیاد بنای فرسوده در سطح منطقه یک را زیبنده یک شهر توریستی ندانست و افزود: قطعاً یکی از مواردی که تا حصول نتیجه این منطقه  در دستور کاری خود دارد، حذف بافت‌های فرسوده است.

related images