جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد

ایرانخواه: جایگاه های شارژ شهروند کارت در نقاط پر تردد شهر مناسب سازی شد به گزارش روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی...

بازدید از اتوبوسگردشگری

تقدیر جمالی نژاد از راه اندازی اتوبوس گردشگری توسط شهرداری قزوین بازدید جمالی نژاد از اتوبوس گردشگری ...

5/8/2024

صالحی مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین:

اجرای مرحله نخست هوشمندسازی شبکه روشنایی بوستان ها

صالحی، مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین از آغاز مرحله نخست هوشمندسازی شبکه روشنایی بوستان‌های شهر قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین؛ محمد صالح صالحی افزود: بهینه کردن مصرف انرژی، مدیریت و کنترل از راه دور وضعیت روشنایی از مهمترین دستاوردهای اجرای طرح هوشمند سازی است.

وی به همکاری این سازمان با شرکت های فناور دانشگاه‌ آزاد اسلامی قزوین اشاره کرد و گفت: عملکرد این فناوری به نحوی است که به صورت لحظه‌ای وضعیت هر لامپ و یا میزان روشنایی محدوده مشخصی از بوستان برای دستگاه نظارت قابل بررسی و کنترل خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: به عنوان نمونه شناسایی نواقص فنی و رفع خاموشی‌ها در حداقل زمان ممکن انجام خواهد پذیرفت و این امکان فراهم خواهد شد تا طبق برنامه مشخص و یا به صورت موردی میزان روشنایی هر لامپ یا بخشی  از لامپ‌ها در بوستان های هدف را به مقدار مشخص کم یا زیاد کنند.

صالحی تصریح کرد: در حال حاضر اکثر بوستان های شهر قزوین به لامپ های فوق کم مصرف LED تجهیز شده و گام ارزشمند بعدی ادامه هوشمند سازی شبکه روشنایی بوستان ها و فضاهای سبز است.

 

انتهای پیام

related images