Skip to Content

5/18/2024

تسطیح و همسطح سازی و آسفالت کوچه میثم

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از تسطیح ، همسطح سازی و اصلاح شیب بن بست میثم واقع در خیابان باغ دبیر توسط ناحیه امامزاده علی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین ، سید مهدی حاجی سید رضی  با بیان اینکه آسفالت معابر در دستور کار و جز اولویت‌های شهرداری است، اظهار کرد: شاید در نظر بسیاری از افراد آسفالت معابر یک پروژه پیش پا افتاده باشد، اما شهرداری در بسیاری از موارد با روند افزایشی قیمت قیر مواجه می‌شود و بیشتر از بودجه پیش‌بینی شده برای طرح آسفالت معابر و خیابان‌ها هزینه می‌کند تا به مطالبه شهروندان پاسخ داده و رضایتمندی آنها افزایش یابد و از شهروندان در خواست می شود با توجه به هزینه سنگین آسفالت در نگهداری از آنها جدی باشند.

وی با اشاره به اجرای تراز و اصلاح شیب ، تسطیح و همسطح سازی بن بست میثم درناحیه امامزاده علی ، افزود: خدمات‌رسانی بهینه و کسب رضایتمندی شهروندان همواره از اولویت‌های مدیریت شهری در مسیر بهبود فضای عمومی شهر و ارتقا کیفیت زندگی شهروندان است .

سید رضی با اشاره به تأثیر عملکرد شهرداری بر ایجاد حس رضایت در شهروندان، خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها به دلیل حجم بالای ارائه خدمات به شهروندان منشأ ایجاد رضایت آحاد مردم جامعه هستند و شهروندان منطقه یک  نیز شایسته بهترین خدمات و رفاه اجتماعی بوده و برهمین اساس تمام همت خود را بر تحقق این آرمان قرار داده‌ایم و امیدواریم با خدمت ارائه شده شاهد ایجاد رضایت شهروندان به عنوان سرمایه عظیم شهرداری باشیم.

لازم به ذکر است در اجرای تسطیح و همسطح سازی بن بست میثم در خیابان باغ دبیر دو حلقه چاه جذبی آبهای سطحی و فصلی توسط همکاران سازمان مدیریت پسماند لایروبی شد.

related images

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو