معرفي مسئولين
مددی، سرپرست مدیریت سرمایه انسانی شهرداری قزوین:
دوره آموزشی برنامه ریزی و مدیریت تجهیزات پایانه های شهری در حال برگزاری است
مددی، سرپرست مدیریت سرمایه انسانی شهرداری قزوین گفت: دوره آموزشی برنامه ریزی و مدیریت تجهیزات پایانه های شهری در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی معاونت برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ جواد عباس علی مددی با بیان اینکه این دوره آموزشی با هدف آشنایی بیشتر فراگیران با انواع تجهیزات پایانه ها و اصول مدیریت تجهیزات پایانههای شهری برگزار می شود، افزود: انواع تجهیزات پایانه ها و مشخصات کارکردی آنها، پیش بینی و تأمین تجهیزات مورد نیاز پایانه های شهر و جایگاه ها و مکان های مورد نیاز تجهیزات پایانه ها از جمله سرفصل های آموزشی این دوره به شمار می رود.
وی افزود: روش های مدیریت اثربخش پایانه ها، کاربردهای مختلف هریک از تجهیزات و مدیریت کارآمد تجهیزات شهری از دیگر سرفصل هایی است که در این دوره آموزشی به فراگیران آموزش داده می شود.
سرپرست مدیریت سرمایه انسانی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با همکاری جهاد دانشگاهی استان قزوین برگزار می شود، اظهار کرد: کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک، سازمان پایانه های مسافربری ، سازمان حمل و نقل و ترافیک و سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین برای ارتقای دانش خود در زمینه پایانه های شهری در این دوره آموزشی حضور دارند.
مددی در پایان خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی به مدت 16 ساعت و برای 20 تن از کارشناسان مرتبط در حال برگزاری است.
related images
ثبت و پیگیری ۸۳ درخواست شهروندی در ناحیه شهری شهید بهشتی
مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: ناحیه شهری شهید بهشتی در ماه گذشته با ثبت ۸۳ درخواست شهروندی، یکی از فعالترین دورههای رسیدگی به مطالبات شهروندان را پشت سر گذاشت.
به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ عصارزاده با اشاره به مهم ترین اقدامات منطقه دو شهرداری قزوین در آبان ماه اظهار داشت: این مراجعات که از طریق چهار مسیر اصلی شامل مراجعه حضوری، مکاتبات مستقیم، تماس با سامانه ۱۳۷ و ارتباطات غیرحضوری دریافت شده، بیانگر همراهی و مشارکت چشمگیر شهروندان در بهبود خدمات شهری است.
وی افزود: بر اساس دادههای ثبتشده، 29 مورد مراجعه حضوری، 2 مورد مکاتبه مستقیم و 52 مورد پیام ثبتشده در سامانه ۱۳۷ بخش عمده درخواستهای مردمی در این ناحیه را تشکیل داده است.
عصارزاده افزود: شهرداری منطقه دو با هدف تسهیل ارتباطات و افزایش سرعت رسیدگی، چهار بستر ارتباطی فعال را برای شهروندان فراهم کرده است. این کانالها با ایجاد دسترسی آسان و شفافیت بیشتر، امکان ثبت و پیگیری فوری مشکلات شهری را فراهم میسازند.
مدیر منطقه تأکید کرد که رسیدگی به مطالبات مردمی نهتنها معیار اصلی ارزیابی عملکرد نواحی است، بلکه موتور محرک بهبود خدمات شهری و تحقق شهر پایدار و شهروندمدار محسوب میشود.
پایان پیام.
related images
Nested Portlets
-
404.jpg -
معرفي مسئولين -
15003695_1404-8-29.xlsx -
15375869_1404-8-29.xlsx -
8909416_1404-8-29.xlsx -
دوره آموزشی برنامه ریزی و مدیریت تجهیزات پایانه های شهری در حال برگزاری است -
دوره آموزشی مدیریت زیباسازی در حال برگزاری است -
ثبت و پیگیری ۸۳ درخواست شهروندی در ناحیه شهری شهید بهشتی -
کمیته نظارت بر شفافیت اطلاعات در شهرداری قزوین تشکیل میشود -
کارگاه آموزشی انواع عوارض و نحوه محاسبه آن ها در شهرداری برگزار شد