Skip to Content

11/9/2025

با هدف ایجاد رویکرد های نوین در زیباسازی شهری؛

دوره آموزشی مدیریت زیباسازی در حال برگزاری است

مددی، سرپرست مدیریت سرمایه انسانی شهرداری قزوین گفت: دوره آموزشی مدیریت زیبا سازی ویژه کارشناسان سازمان‌های زیباسازی و نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین؛ جواد عباس علی مددی افزود: این دوره با هدف آشنایی بیشتر فراگیران با اصول و مفاهیم زیباسازی و رویکردهای نوین به زیباسازی به صورت حضوری و با همکاری مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین در حال برگزاری است.

وی با اشاره به سرفصل های کاربردی این دوره گفت: شرکت کنندگان در این دوزه آموزشی با مباحثی همچون تابلوهای شهری، تابلوهای تبلیغاتی ، پاکسازی برچسب های تبلیغاتی، روانشناسی رنگ و رنگ آمیزی، طراحی فضای سبز شهری، زیبا سازی و آرام سازی مناظر شهری و ... آشنا می شوند.

وی افزود: انتظار می رود در این دوره 8 ساعته که برای 19 تن از کارشناسان مرتبط این دو سازمان برگزار می شود، دانش و نگرش کارشناسان به زیباسازی شهر ارتقا یابد

related images

11/17/2025

ثبت و پیگیری ۸۳ درخواست شهروندی در ناحیه شهری شهید بهشتی

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: ناحیه شهری شهید بهشتی در ماه گذشته با ثبت ۸۳ درخواست شهروندی، یکی از فعال‌ترین دوره‌های رسیدگی به مطالبات شهروندان را پشت سر گذاشت.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ عصارزاده با اشاره به مهم ترین اقدامات منطقه دو شهرداری قزوین در آبان ماه اظهار داشت: این مراجعات که از طریق چهار مسیر اصلی شامل مراجعه حضوری، مکاتبات مستقیم، تماس با سامانه ۱۳۷ و ارتباطات غیرحضوری دریافت شده، بیانگر همراهی و مشارکت چشمگیر شهروندان در بهبود خدمات شهری است.

وی افزود: بر اساس داده‌های ثبت‌شده، 29 مورد مراجعه حضوری، 2 مورد مکاتبه مستقیم و 52 مورد پیام ثبت‌شده در سامانه ۱۳۷ بخش عمده درخواست‌های مردمی در این ناحیه را تشکیل داده است.

عصارزاده افزود: شهرداری منطقه دو با هدف تسهیل ارتباطات و افزایش سرعت رسیدگی، چهار بستر ارتباطی فعال را برای شهروندان فراهم کرده است. این کانال‌ها با ایجاد دسترسی آسان و شفافیت بیشتر، امکان ثبت و پیگیری فوری مشکلات شهری را فراهم می‌سازند.

 مدیر منطقه تأکید کرد که رسیدگی به مطالبات مردمی نه‌تنها معیار اصلی ارزیابی عملکرد نواحی است، بلکه موتور محرک بهبود خدمات شهری و تحقق شهر پایدار و شهروندمدار محسوب می‌شود.

پایان پیام.

related images

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو