Skip to Content

5/18/2024

آخرین اقدامات شهرداری قزوین در راستای ساخت و سازهای غیرمجاز تشریح شد

آخرین اقدامات شهرداری قزوین در راستای ساخت و سازهای غیرمجاز در اولین جلسه "کارگروه ویژه پیشگیری و برخورد موثر و فوری با تخلفات ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر اراضی- قلع و قمع" تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین این نشست با حضور فرماندار قزوین و سایر مسئولان ذیربط برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ در این نشست بر لزوم هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های مربوط در جهت تسریع روند برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز تاکید شد و همچنین پیرامون نحوه اقدام موثر در مواجه با ساخت و سازهای غیرمجاز بحث و اتخاذ تصمیم شد.

در این گزارش آمده است؛ در این نشست همچنین پیشنهادات و راهکارهای اجرایی برون رفت از وضعیت نامطلوب توسط دستگاه های اجرایی در راستای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در سال جدید مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ اقدامات شهرداری در راستای ساخت و ساز غیرمجاز و جلوگیری به موقع از تخلفات ساختمانی نقش بسزایی در توسعه غیر اصولی کالبدی شهر و رعایت ضوابط شهرسازی دارد و این روند همچنان ادامه دارد.

related images

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو