Skip to Content

Nested Portlets Nested Portlets

7/25/2022

سرپرست شهرداری منطقه 4 قزوین در بازدید از ناحیه دانش

نواحی شهری با ارائه خدمت مضاعف می توانند بازوی توانمند مدیریت شهری در حل مشکلات مردمی باشند

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ قزوین؛ داریوش قاسمی سرپرست شهرداری منطقه چهار به همراه اسماعیل عرشیان سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری، اصغر بهنام زاده سرپرست مدیریت املاک شهرداری  به صورت میدانی از ناحیه شهری دانش بازدید کردند.

در ادامه این بازدید سرپرست شهرداری منطقه ۴ قزوین؛ ضمن حضور در ناحیه دانش در دیدار با  هاشمی تبار مسئول ناحیه دانش و کارکنان آن مجموعه اظهار کرد: پرسنل نواحی می توانند با فعالیت ها و پاسخ گویی مناسب به ارباب رجوع، باعث تسهیل و تسریع در روند بررسی درخواست ها و مطالبات مردمی و رفع مشکلات آنها شود.

وی با اشاره به نقش مهم نواحی شهری به عنوان بازوان توانمند مدیران منطقه افزود: با رویکرد جدید مجموعه مدیریت شهری و امکان بهره گیری از ظرفیت های کارشناسان متخصص در حوزه شهرسازی و عمرانی و به کارگیری آنها در سطح ناحیه، به زودی شاهد آن خواهیم بود بسیاری از مباحث مردم در به ویژه در حوزه شهرسازی ،بدون مراجعه حضوری به شهرداری و در سطح نواحی حل و فصل شود.

قاسمی در پایان این نشست اعلام کرد:با بررسی های انجام شده توسط معاون عمرانی منطقه، طی یک ماه آینده با شروع فعالیت های عمرانی در سطح ناحیه موضوع اصلاح شبکه آب های سطحی و لکه گیری، آسفالت و جدول کشی معابر در دستور شهرداری منطقه چهار قرار خواهد گرفت.

related images

پرتال فروشگاه اینترنتی فرمساز گزارش ساز داشبورد پورتال سازمانی بایگانی اسناد پورتال جامعه مجازی پورتال شبکه اجتماعی طراحی سایت طراحی وب وبسایت نرم افزار سفارش مشتری نرم افزار موبایل پورتال سئو